تجربیات مشتریان | AR | EN

۰۲۱۷۱۱۷۸

پروژه ها / شناسه خبر: 60702 / تاریخ انتشار : 1396/9/18 10:15
|

تجربیات مشتریان

تجربیات مشتریان گرامی بلوک لیپر
با سلام و احترام 

لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را از همکاری با شرکت لیپر در قسمت ذیل درج نمایید.
با تشکر 

برای خواندن و مرور تجربیات موفق مشتریان به پایین صفحه مراجعه بفرمایید.

captcha
نظرات شما | 12 نظر
مرتضی اسکندرپور
1396/12/21 - 15:42
با سلام و تشکر از سرعت و نظم فوق العاده شرکت لیپر امروز هم نمونه ها رو آوردن و هم توضیحات کاملی هم دادند . خیلی ممنون
rateup 3
 ratedown 0
بلوک سبک لیپر
1396/12/23 - 10:40
با سلام و احترام، انجام وظیفه بوده، با آرزوی موفقیت برای شما
rateup 2
 ratedown 0
کامران محبوبیان
1396/11/6 - 20:00
سلام. می خواستم تشگر کنم از بچه های فروش خوبتون که همیشه خیلی سریع جوابگوی درخواستهای ما بودن. توی این صنف کمتر شرکتی این نظم و خدماتو داره.موفق باشید.
rateup 5
 ratedown 0
بلوک سبک لیپر
1396/11/14 - 15:37
با سلام جناب آقای محبوبیان، ممنونیم از نظر لطفتون
rateup 5
 ratedown 0
Amirreza.h
1396/11/6 - 18:29
با سلام. ساعت ۱۱ رفتم سر پروژه دیدم بار بلوک که قرار بود اول صبح بیاد دم در کارگاه نیست زنگ زدم شرکتتون منتظر بودم تا به قسمت فروش وصل کنن رفتم تو کارگاه دیدم بار ۱۰ صبح خالی شده بچه ها کشیدن تو طبقات.🙈 کارتون درسته.ممنون از خوش قولی و تعهدتون.
rateup 5
 ratedown 0
عارف آذر
1396/10/18 - 12:13
با سلام چندین سال هست که با شرکت شما همکاری می کنم و از مشتریان شما می باشم تشکر می کنم از مدیریت قوی مجموعه و اینکه همیشه هوای مشتریان را دارید فقط می خواستم توجهتون رو به این نکته جلب کنم که نوبت دهی برای سفارش بار کمی طولانی هست
rateup 8
 ratedown 0
بلوک سبک لیپر
1396/10/23 - 14:10
با سلام جناب آقای عارف آذر با تشکر از نقطه نظر جنابعالی خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر و کاهش زمان نوبت دهی کارخانه لیپر از مهر ماه به صورت 2 شیفت فعالیت خود را آغاز کرد با تشکر
rateup 5
 ratedown 0
حسینی
1396/10/3 - 15:21
به امید موفقیت روز افزون شما و تشکر از شرکت خوبتون.
rateup 8
 ratedown 0
بلوک سبک لیپر
1396/10/26 - 11:55
سلام ممنون از شما جناب آقای حسینی
rateup 5
 ratedown 0
شیرازیان
1396/9/27 - 13:52
سلام، بنده به مدت 10 سال است که در کار ساختمان سازی می باشم تقریبا کمتر شرکتی هست که در طول پروژه بتوان با خیال راحت و بدون دغدغه با آن همکاری کرد، شما جزء معدود شرکت های هستید که هیچ مشکلی از ابتدا تا انتهای پروژه با شما نداشتم به همه همکاران نیز کار با شما را پیشنهاد می کنم.
rateup 9
 ratedown 0
حاتمی
1396/9/22 - 00:08
سلام، کار ما را در تاسیسات راحت کردید ممنون از مجموعه خوبتون . با سپاس
rateup 8
 ratedown 0
M.A
1396/9/21 - 13:49
با سلام و تشکر از مجموعه خوبتون و خوش قولی و نظم در ارسال بار.
rateup 8
 ratedown 0